سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع آدرس

انواع آدرس واقعی

تعریف آدرس تجاری

آدرس های تجاری آدرس هایی هستند که توسط شرکت حمل و نقل کالا به عنوان سایت های تجاری تعریف می شوند. به طور معمول این آدرس ها به عنوان املاک و مستغلات تجاری منطقه بندی می شوند. اکثر سایت های تجاری دارای دسترسی تریلر و تریلر و بارگیری هستند.

 

تعریف آدرس مسکونی

این واقعیت که یک کسب و کار از مکانی اداره می شود ، آن را به عنوان یک آدرس تجاری واجد شرایط نمی کند. هر مشاغلی که از خانه ، آپارتمان یا خانه دیگری که مردم در آن محل زندگی می کنند اداره می شود ، یک آدرس مسکونی محسوب می شود. در اکثر موارد ، شرکت حمل بار ما برای تعیین وقت قبلی قبل از اقدام به تحویل در یک آدرس مسکونی با شما تماس می گیرد.

 

گزینه های مشترک تحویل شرکت مخابراتی

آدرس تجاری بدون سرویس Liftgate

برای واجد شرایط بودن در این نرخ ، آدرس باید مطابق با توضیحات یک آدرس تجاری باشد. در بیشتر موارد ، همچنین دارای یک تریلر تراکتور با یک اسکله بارگیری مناسب برای تخلیه با جک پالت یا لیفتراک خواهد بود.

 

آدرس تجاری با سرویس لیفت گیت

برای واجد شرایط بودن در این نرخ ، آدرس باید شرایط یک آدرس تجاری را داشته باشد ، همانطور که در بالا تعریف شده است. تحویل Liftgate برای مشاغل مجهز به اسکله بارگیری ارائه می شود. برای خدمات آسانسور درب ورودی 45.00 دلار هزینه اضافی وجود دارد. لطفاً اطمینان حاصل کنید که این سرویس را هنگام تسویه حساب انتخاب کنید.

 

آدرس مسکونی بدون سرویس Liftgate

این روش حمل و نقل باید با احتیاط شدید انتخاب شود. بیشتر مناطق مسکونی برای تحویل بدون بالابر مناسب نیستند. در بیشتر موارد ، راننده قادر به کمک به تخلیه محموله نخواهد بود. لطفاً بخاطر داشته باشید که برداشتن محموله از کامیون فقط به عهده شما است. اقلامی که از طریق حامل مشترک حمل می شوند معمولاً بزرگ و سنگین هستند. لطفاً نیروی انسانی لازم را برای دریافت اقلام خود با تأخیر محدود به راننده داشته باشید.

 

آدرس مسکونی با سرویس Liftgate

اکثر تحویل های مسکونی از طریق شرکت حمل و نقل مشترک باید این روش را انتخاب کنند. شرکت های حمل بار از کمک رانندگان خود در تخلیه تجهیزات سنگین به غیر از پایین آوردن آن از طریق بالابر به سطح زمین جلوگیری می کنند. لطفاً نیروی انسانی لازم را برای دریافت اقلام خود با تأخیر محدود به راننده داشته باشید. برای خدمات آسانسور درب ورودی 45.00 دلار هزینه اضافی وجود دارد. لطفاً در هنگام خروج حتماً این سرویس را انتخاب کنید.

 

پایان

تمام این ها مربوط به انواع ادرس واقعی بود. در صورتی که نیاز به تهیه ادرس واقعی دارید، میتوانید از طریق این لینک (ادرس برای پی پال) اقدام نمایید.